Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Premium Member About that Navy life y'allMale/United States Recent Activity
Deviant for 2 Years
13 Month Premium Membership
Statistics 97 Deviations 1,094 Comments 5,768 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Roleplaying. 


That is all.
  • Mood: Joy
  • Listening to: Come ask me
  • Reading: NEERRRRRRRD
  • Watching: Game of thrones, one piece, assorted movies
  • Playing: All the games
  • Eating: Hospital food( its actually really good)
  • Drinking: Tasty liquids

deviantID

Haseoblack
About that Navy life y'all
United States
How's it going? Well I'm not an artist( oh dear god not another one). Really just a bored kind of guy right now and have some ideas Id like to get off my chest. A country boy/ city slicker metalhead with a loud mouth is pretty much me.

Skype: Haseobodom
Steam: Haseobodom
Interests

Visitors

:iconvriethael:
Vriethael
Jul 31, 2014
3:28 pm
:icondrushi:
Drushi
Jul 31, 2014
3:10 pm
:iconsexytemp666:
SexyTemp666
Jul 28, 2014
12:50 am
:iconlogangrey:
LoganGrey
Jul 27, 2014
2:43 am
:iconsorabulgar:
SoraBulgar
Jul 24, 2014
5:30 pm

Comments


Add a Comment:
 
:iconfrostyvixen92252:
FrostyVixen92252 Featured By Owner Jul 22, 2014  Student Traditional Artist
Hello would u like to join :icondemons-only:
Reply
:iconhaseoblack:
Haseoblack Featured By Owner Jul 22, 2014
umm doesn't me being a person who has to get his art through commissions kinda violate the rules? this is a serious question btw
Reply
:iconfrostyvixen92252:
FrostyVixen92252 Featured By Owner Jul 22, 2014  Student Traditional Artist
I know some one did that in the group to. I don't mind tho.:3
Reply
:iconxreapertails2013:
XReaperTails2013 Featured By Owner Jul 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Well, thanks for the fav! ^^
Reply
:iconhaseoblack:
Haseoblack Featured By Owner Jul 10, 2014
hey you're welcome. been a while since I last heard from you. long while. arts improved since then, keep it up!!
Reply
:iconxreapertails2013:
XReaperTails2013 Featured By Owner Jul 10, 2014  Hobbyist Traditional Artist
thanks, been doing many other things, trying to improve indeed! X3
Reply
:icondrushi:
Drushi Featured By Owner Jun 30, 2014  New member Student Filmographer
How was I not watching you before on either of my accounts???? 


I'm a slacker lol I've missed all the things that have been going on in your life for like the past six months!


please forgive me ;n;



(this is Drewchah btw ;))
Reply
:iconhaseoblack:
Haseoblack Featured By Owner Jul 1, 2014
I'll forgive you, but man, you gotta stop changing accounts so much. hard to keep up
Reply
:icondrushi:
Drushi Featured By Owner Jul 1, 2014  New member Student Filmographer
im sorry it was a personal issue with the accounts ;n;
Reply
:iconhaseoblack:
Haseoblack Featured By Owner Jul 2, 2014
I understand, that's why I said I forgive you. nuh :P
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: